2012. november 24., szombat

Ajtódísz

Kell hozzá néhány toboz, drót, egy barna zokni, tömőanyag, piros anyagdarab, mozgó szem, barna zseníliadrót.

A zoknit vattával kitömték a lányok, addig egy darab piros filcet kör alakúra vágtam, a közepébe egy vattapamacsot tettem és körbeöltöttem a szélét, majd összehúztam, így alakult ki a nózi. Az eredeti oldalon piros pom-pomot használnak.
A tobozokat kör alakban felfűztem a drótra, hogy akkor lyuk maradjon középen, amibe éppen belefér a zokni. Felvarrtam a nózit, felragasztottuk a szemeket. A zseníliadrótból kialakítottuk a szarvakat, máris készen van a rénszarvas. Még egy piros masnit kapott a nyakába és mehetett is az ajtóra.
A fülének még veszek majd barna dekorgumit, mert az tartósabb, mint a karton.
Sajnos a drótozáson látszik, hogy nem tanultam virágkötészetet.

Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése