2012. december 5., szerda

Mi került a Mikulás csomagba?

Egy kis csoki...
ami nem is olyan kicsi.

Kreatív színező

 Van lányos és fiús változata is

Panka dalolós télapós-karácsonyos kis könyve -ezt is lehet színezgetni 
Hozzá ceruzák

Az ikrek kapnak még derékmelegítőt
Panyó méretében sajnos még nincs, a Tescoban meg egy hónapja hiánycikk a kistrikó, így néhány cicás bugyival kell beérnie :-D
A kész csomagok
nem fognak beleférni a csizmákba :-)


A felnőtteknek is gyártottunk idén meglepetést (nagyszülők, óvó és gondozónénik)

A szemeket a gyerekek ragasztották fel, így aztán van távol ülő szemű, közel ülő szemű és kicsit kancsal Mikulás is :-)

A kilenc darabhoz három A4-es piros kartont használtam fel. Félbehajtottam őket és háromszor rárajzoltam a mintát. 

Kivágtam és az ellenkező irányba hajtottam össze őket, hogy az  esetleges ceruzanyomok belülre kerüljenek. 
A füleket, a csésze alját és a fül melletti oldalát vékonyan bekentem ragasztóval és összeillesztettem. Ráragasztottuk a bajszokat és a mozgó szemeket és már készen is voltunk.

Egy teafiltert rejtenek a mieink, de ha kicsit magasabbra készítjük a pohár falát, kerülhet bele 3in1 kávé, esetleg forrócsoki por is.

Nálatok mit rejtenek a csomagok?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése