2013. február 21., csütörtök

Fecske

Felhasznált anyagok:
Fotókarton
Fehér papír
ragasztó
barna fonal
kék A3 fotókarton
piros fotókarton




Nálunk három fecske készült, így három db 34*3 cm csíkot vágtam a fekete kartonból és három darab 3*10 cm-et. A rövidebb csíkokból lett a fej. Kör alakúra ragasztottam össze. A hosszú csík egyik végéből behajtottam egy négy centis darabot. A másik végéből pedig kivágtam egy háromszöget, ez lesz a farokrész. A behajtott négy centis darabot beragasztóztam és a farokrész felett a csíkhoz ragasztottam kialakítva ezzel a testet. A piros kartonból három 0,8*2 cm-es darabot vágtam és a két végét hegyesre vágva, középen összehajtottam, majd felragasztottam a fejre. Majd a fejet a testre. A fehér papírból 2,5*5cm-es darabokat vágtam cikk-cakk ollóval, ez lett a mellrész, amit a fej alá ragasztottam. A kék kartonra felragasztottam a barna fonalat, majd ráültettem a madarakat.

Az fecske ötletét itt találtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése