2012. május 19., szombat

Fagyi album - évzáró ajándék az óvó néniknek

Amikor megláttam, azonnal tudtam, hogy ilyet fogunk készíteni év végi ajándéknak az oviba. Annyira vidám, nyári, a gyerekek imádják és az óvó néninek biztosan mindig eszébe fognak jutni a lányok, ha ránéz.
Még nincsen teljesen készen, de tegnap estére legyártottam a négy alapot, már csak meg kell tölteni, készülnek hozzá a fényképek, találtam idézetet.
Én barna fotókartont használtam a tölcsérhez, mert a csomagolópapírt túl vékonynak találtam, de a hajtogatásnál bizony jobban jártam volna, mert nagyon nehéz volt a kemény kartont szépen hajtogatni, néhány helyen sajnos látszik is. A gombócoknak A4-es színes karton vettem.
Az elkészítés menetét nem írom le, mert az eredeti blogon csodaszép fázisfotókkal van illusztrálva, könnyű belőle dolgozni.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése