2012. július 2., hétfő

Jeges meglepetés

Ezekre a forró napokra ideális játék a gyerekeknek. Ha este altatás után elkészítjük, reggelre már készen is van.

Szükségünk lesz hozzá:

- lufira
- apró meglepetésekre (én olyan kindertojás figurákat használtam, amik egyben vannak, nem kellett őket összerakni, de használhatunk pl. üveggolyót, apró pattogós labdákat, pici gumi v. műanyag állatkákat)
- vízre
- egy kis helyre a fagyasztóban


Első lépésként a meglepetéseket beszuszakoljuk a lufik száján, majd megtöltjük vízzel a lufikat. Én a mosdó csapjára húztam fel a lufik száját, így töltöttem meg nem túl nagyra a lufikat. Megcsomózzuk a száját és már mehet is a fagyasztóba. Használat előtt csak levágjuk a jégtojásról a lufit, adunk a gyerekeknek egy-egy evőkanalat/gyerekkést és kezdődhet a móka.
Ha színes jégtömböket szeretnénk adhatunk a vízhez ételfestéket/temperát, sőt illóolajjal illatos gömböcöket is készíthetünk.


Forrás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése