2012. július 4., szerda

Jéglánc

A melegre való tekintettel a jég és víz körül forognak a gondolataink, többnyire a medencében tartózkodunk, ha mégis kimerészkedünk, akkor hideg dolgokra vágyunk.

Hozzávalók:
-műanyag nyaklánc alap
-záróelem
-gyöngy, gomb a fűzéshez
-jégkockatartó
-víz
-hely a fagyasztóban

A gyöngyöket jó szellősen felfűztem az alapra, felszereltem a záróelemeket és előkészítettem a jégkockatartót. A gyöngyöket olyan távolságra kell eligazgatni a mélyedésekben hogy legyen közte bőven hely, hogy a végén ne érjenek majd egymáshoz a jégkockák. Nekem az a módszer vált be, hogy megfagyasztottam a jégkockákat, majd meleg víz alatt kicsit kisebbre olvasztottam, aládugtam a gyöngyöket és felöntöttem vízzel a réseket, majd újra lefagyasztottam. Minden egyéb módon feljöttek a víz tetejére a díszek.
Ha alaposan kifagyasztottuk, kifordítjuk a formából és már mehet is a gyerekek nyakába. Már ha találunk olyan vállalkozó szellemű gyermeket, aki a kézzel való megtapogatás után hajlandónak mutatkozik arra, hogy a nyakába vegye a jéghideg ékszert. Nálunk nem akadt egy sem :-D. Amit tökéletesen megértek, miután magamra vállaltam a próbababa szerepét. Viszont remekül eljátszottak vele, amíg le nem olvadt a jég róla.




Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése