2014. március 6., csütörtök

Kócos Kukac

Az idei évkezdésnél sajnos kicsit háttérbe szorult az alkotás, bár sokat rajzoltak/színeztek/ragasztottak a lányok, együtt dolgozós projektek elmaradtak. Ennek főleg az időhiány az oka, de most úgy döntöttem bele fog férni néha!
Találtam egy nagyon helyes és viszonylag gyors tavaszi alkotást, így ezzel kezdtünk.

Kócos kukac hozzávalók

virágföld
térdharisnya
zseníliadrót
mozgó szem
vékony drót
fűmag
kicsi pompom
színes hajgumi
balkonláda alj

A virágföldet összekeverjük a fűmaggal. Mi három kukacot készítettünk, ehhez kb. 1,5-2 kg földet kevertem el három zacskó metélőhagyma maggal. Megpróbálkozunk egy ehető kukac gyártással, remélem át tud majd bújni a harisnyán.
A gyerekek tartották a harisnyát, én pedig egy-egy műanyag pohárnyi földet töltöttem bele, gombóccá formáltuk, majd elgumiztuk. Ezt még háromszor ismételtük meg. A zseníliadrótra erősített pompom lesz a csápja.  A balkonláda aljába helyeztük a kész kukacokat és jó alaposan meglocsoltuk.
Most várjuk, hogy "szőrösödjenek" a kis kopaszok :-)
A szeme vékony drótra ragasztott mozgó szem lesz, de nem kaptam nagy méretűt, így ez még lemaradt.



Forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése