2012. április 5., csütörtök

Idén sajnos elmarad a Húsvét...

...mert amikor a Nyuszi meglátta, mennyi munka vár rá, inkább visszamenekült az üregébe.



A hobbyboltban biztosan furán néztek rám, mert hosszasan válogattam a különböző méretű cserepek és hungarocell golyók között és a golyókat sorra belepróbáltam a cserepekbe ;-).
Végül három méretet választottam. Került még a kosaramba fehér akril festék és zöld raffia.
A tappancsok ékszergyurmából készültek, de szerintem só-liszt gyurmából is elkészíthető. A gyurmát színezhetjük ételfestékkel pirosra.
A cserepeket két rétegben festettem fehérre, majd a peremét beragasztóztam és körbetekertem raffiával. A belső szélét is megragasztóztam a cserépnek, tettem az oldalára néhány szál "füvet" és belehelyeztem a golyót. A talpakat elkészítettem, kiégettem és kihűlés után felragasztottam. A farokhoz lehet készen kapni fehér pompom-ot, de én vattát ragasztottam fel.
Eredeti alkotás itt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése